Telewizja2014-05-19
15

Polsat nowym liderem, słaby tydzień TVP1. „M jak miłość” hitem

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów awansował Polsat. Stacja ta pierwsze miejsca zajęła również wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej Telewizji Polsat w okresie od 12 do 18 maja 2014 roku zwiększył się o 0,37 pkt. proc. do 12,72 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.

Z trzeciej na druga lokatę awansowała TVN, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,22 pkt. proc. i wyniósł 12,45 proc. Z kolei z miejsca pierwszego na ostatnią pozycję podium spadła TVP1. Jego wynik wyniósł 11,34 proc., po spadku w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 1,09 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,50 proc.; w dół o 0,49 pkt. proc.).

Oba publiczne kanały w zeszłym tygodniu w paśmie między 17.00 a 23.00 nadawały audycje komitetów wyborczych, których emisję nakazuje im prawo. Z tego względu np. dwa razy przeniesiono "Teleexpress" na inną godzinę (więcej na ten temat)

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu pochwalić się mogły takie kanały jak: TVN7 (3,67 proc.; + 0,42 pkt. proc.), TVN24 (3,06 proc.; + 0,30 pkt. proc.), TVP Info (2,55 proc.; + 0,26 pkt. proc.), Polsat 2 (1,74 proc.; + 0,01 pkt. proc.), Puls 2 (1,41 proc.; + 0,07 pkt. proc.), TTV (1,25 proc.; + 0,11 pkt. proc.), Polsat News (1,21 proc.; + 0,29 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,04 proc.; + 0,02 pkt. proc.), Stopklatka TV (0,78 proc.; + 0,07 pkt. proc.) i Polsat Sport (0,76 proc.; + 0,35 pkt. proc.).

Zobacz tabelę

 

TOP 20 stacji 16-49 o 20 najlepiej oglądanych programów na drugiej stronie

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(15)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas