Telewizja Polsat zaprezentowała swój nowy kanał tematyczny PolsatPlay. Na antenie lifestylowej stacji dla mężczyzn emitowane będąmagazyny motoryzacyjne, poradnikowe oraz erotyczne. Nie zabraknierównież formatów rozrywkowych.
Stacja będzie nadawała od 6 października i na początek znajdziesię w ofercie Cyfrowego Polsatu oraz sieci kablowej UPC. W ramówcePolsat Play zadebiutuje jesienią osiem produkcji własnych.
Swój program na antenie kanału będzie miał Przemysław Saleta,który przetestuje topowe gadżety ("Gadżety Salety"). WłodzimierzZientarski poprowadzi z kolei magazyn "Kultowe samochody".Motoryzacyjny świat, kobiecym okiem przedstawi Marysia Góralczyk("120 MIL/H"). Miłośnikom jednośladów dedykowany będzie program"Monoślad". W ramówce stacji pojawi się też "Terminator" IwonyRejzner. Dziennikarka wraz z ekipą Polsat Play odwiedzinajważniejsze bankiety i imprezy zamknięte.
Kanał zdecydował się także wyprodukować własny sitcom "Bar podzłamanym skrzydłem". Jego akcja będzie rozgrywać się w lotniskowymbarze. Główni bohaterowie serialu to prostytutka i homoseksualista.Od poniedziałku do czwartku Polsat Play pokaże talk-show ozabarwieniu erotycznym 'Przytul mnie mocniej". Trzy prezenterkiprogramu zaproszą do studia (wielkiego łoża) kontrowersyjnychgości. W talk-show nie zabraknie znanych osób: Natalii Kukulskiej,Joli Rutowicz czy Rafała Maseraka.
Bardzo ważnym punktem oferty programowej Polsat Play będzietalk-show "Hard Rock Weekend". W każdym odcinku prowadzący(dyrektor programowy kanału) Jacek Kaczyński wraz zprzedstawicielami świata muzycznego i dziennikarskiego, m.in.:Maćkiem Maleńczukiem, Michałem Koterskim i Liroyem zaprezentująprzegląd prasy i na bieżąco będą komentować ostatnie doniesienia zeświata celebrities.
Ofertę programową kanału dopełnią produkcje zagraniczne: "Zakulisami Hollywood", "Wszystko o mężczyznach" czy 'Pilocimyśliwców". Po 23.00 na antenie stacji pojawi się siedmiogodzinnepasmo erotyczne. Znajdą się w nim magazyny i filmy erotyczne ("Podglądacze", "Mój najlepszy sex" czy "Rosyjski instytut").
Start Polsat Play zostanie wsparty kampanią reklamową. Obejmieona głównie Internet. Nadawca chce postawić także na marketingszeptany czy mailing. Polsat Play, zgodnie z założeniami nadawcy,ma mieć na początku przyszłego roku 0,2 proc. udziału w rynku wgrupie 16-49. Sprzedaż czasu reklamowego stacji ma się rozpocząć wlistopadzie.
Jacek Kaczyński, dyrektor Polsat Play, opowiada oatrakcjach nowego kanału tematycznego przeznaczonego dlamężczyzn