W styczniu 2014 roku wszystkie główne stacje zanotowały spadki udziałów w rynku, a na pozycji lidera znalazła się TVP1. W czołówce najwięcej zyskała TV Puls. Największą widownią pochwalić się mógł serial „M jak miłość”.
Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w styczniu 2014 roku zajęła TVP1. Udział tego kanału względem stycznia 2013 roku zmniejszył się o 2,34 proc. i wyniósł 13,75 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Stacja ta straciła najmniej wśród czterech głównych telewizji.
Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział zmalał o 9,58 proc. i wyniósł 11,71 proc. Na trzeciej lokacie znalazł się TVN, tracący 8,56 proc. do 11,32 proc. Natomiast czwarte miejsce należało do TVP2. Udział tej stacji w badanym miesiącu zmniejszył się o 12,36 proc. i wyniósł 9,93 proc. - jednocześnie był to największy spadek wśród wszystkich stacji tworzących tzw. „wielką czwórkę”.
Ogółem łączny udział czterech głównych stacji telewizyjnych w analizowanym okresie zmalał z 50,74 proc. do 46,71 proc.
Pierwszą piątkę zestawienia zamyka naziemny kanał TVN7, którego udział zmalał o 3,23 proc. do 3,30 proc.
W pierwszej dziesiątce zestawienia największy spadek udziału odnotował kanał TVP Info, którego średni miesięczny wynik zmniejszył się o 29,33 proc. do 2,12 proc. Tym samym stacja w rankingu spadła z miejsca ósmego na dziewiąte.
W pierwszej dziesiątce rankingu znalazły się jeszcze dwa kanały: TV Puls (3,07 proc. udziału; wzrost o 1,66 proc. - największy w Top 10), TVN24 (2,87 proc. udziału; do góry o 1,41 proc.), TV4 (2,69 proc. udziału; - 14,06 proc.) oraz Polsat 2 (1,72 proc. udziału; - 3,37 proc.).
Zobacz tabelę
Dane dla grupy 16-49 i 16-49 miasta na drugiej stronie artykułu.
- 1
- 2