Telewizja2014-02-04
10

Polsat, TVN i TVP2 ostro w dół w styczniu, TV Puls w górę. Programy sportowe w czołówce hitów miesiąca

W styczniu 2014 roku wszystkie główne stacje zanotowały spadki udziałów w rynku, a na pozycji lidera znalazła się TVP1. W czołówce najwięcej zyskała TV Puls. Największą widownią pochwalić się mógł serial „M jak miłość”.

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w styczniu 2014 roku zajęła TVP1. Udział tego kanału względem stycznia 2013 roku zmniejszył się o 2,34 proc. i wyniósł 13,75 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Stacja ta straciła najmniej wśród czterech głównych telewizji.

Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział zmalał o 9,58 proc. i wyniósł 11,71 proc. Na trzeciej lokacie znalazł się TVN, tracący 8,56 proc. do 11,32 proc. Natomiast czwarte miejsce należało do TVP2. Udział tej stacji w badanym miesiącu zmniejszył się o 12,36 proc. i wyniósł 9,93 proc. - jednocześnie był to największy spadek wśród wszystkich stacji tworzących tzw. „wielką czwórkę”.

Ogółem łączny udział czterech głównych stacji telewizyjnych w analizowanym okresie zmalał z 50,74 proc. do 46,71 proc.

Pierwszą piątkę zestawienia zamyka naziemny kanał TVN7, którego udział zmalał o 3,23 proc. do 3,30 proc.

W pierwszej dziesiątce zestawienia największy spadek udziału odnotował kanał TVP Info, którego średni miesięczny wynik zmniejszył się o 29,33 proc. do 2,12 proc. Tym samym stacja w rankingu spadła z miejsca ósmego na dziewiąte.

W pierwszej dziesiątce rankingu znalazły się jeszcze dwa kanały: TV Puls (3,07 proc. udziału; wzrost o 1,66 proc. - największy w Top 10), TVN24 (2,87 proc. udziału; do góry o 1,41 proc.), TV4 (2,69 proc. udziału; - 14,06 proc.) oraz Polsat 2 (1,72 proc. udziału; - 3,37 proc.).

Zobacz tabelę

 

Dane dla grupy 16-49 i 16-49 miasta na drugiej stronie artykułu.

 

Autor:mk

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas