Telewizja2014-10-21
7

Polsat umacnia się na pozycji lidera. 8 proc. TVP1 i TVP2 w grupie komercyjnej

W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej należała do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującego Polsatu w okresie od 13 do 19 października 2014 roku zwiększył się o 0,24 pkt. proc. do 13,96 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,12 pkt. proc. i wyniósł 12,94 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się TVP1. Jej wynik to 11,18 proc., po wzroście o 0,57 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (9,20 proc.; w dół o 0,01 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV6 (1,10 proc.; + 0,11 pkt. proc.) i AXN (0,73 proc.; + 0,11 pkt. proc.).

Zobacz tabelę


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera również zajął Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,01 pkt. proc. do 15,03 proc. udziału. Z kolei drugie miejsce przypadło TVN, którego udział zmniejszył się o 0,16 pkt. proc. do 14,71 proc.

Z czwartej lokaty na ostatnią pozycję podium awansowała TVP1 - wzrost o 0,53 pkt. proc. do 7,87 proc. udziału. Z kolei na czwarte miejsce spadła Dwójka (taki sam udział na poziomie 7,62 proc.).

Zobacz tabelę

Autor:mk

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas