Telewizja TVP1 umocniła się w zeszłym tygodniu na pozycji lidera oglądalności. W grupie 16-49 liderem był już jednak Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 9 do 15 lipca br. była TVP1. Jej udział wzrósł o 0,88 pkt. proc. do 15,06 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się Polsat, którego udział w rynku spadł o 0,28 pkt. proc. do 13,09 proc. Na trzeciej pozycji uplasowała się TVN (11,42 proc., wzrost o 0,59 pkt. proc.), a na czwartej - TVP2 (10,90 proc., wzrost o 0,27 pkt. Proc.).
Już kolejny tydzień z rzędu wysokimi udziałami pochwalić się mogą stacje informacyjne. TVP INFO zanotowała wzrost o 0,15 pkt. proc. do 4,98 proc. Udział TVN 24 wzrósł 0,14 pkt. proc. do 3,85 proc. Z kolei wynik Polsat News spadł, ale zaledwie o 0,03 pkt. do 1,12 proc.
Zobacz tabelę
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera utrzymał się Polsat, który stracił 0,73 pkt. proc. (spadek do 14,85 proc. udziału w rynku). Drugie miejsce zajęła TVP1 z wynikiem na poziomie 11,81 proc. po wzroście o 0,82 pkt. proc. Na podium uplasowała się jeszcze TVN (11,59 proc., wzrost o 0,63 pkt. proc.).
Największą popularnością w zeszłym tygodniu cieszyła się druga część „Mazurskiej Nocy Kabaretowej" wyemitowanej przez TVP2.
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 9.07-15.07.2012
Zobacz tabelę
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 9.07-15.07.2012 - grupa 16-49