Reklama2017-11-22
12

W grudniu w Polsacie drożej niż rok temu. Najwięcej za reklamę przy „Kevin sam w Nowym Jorku” w Wigilię

W grudniowym cenniku Polsatu reklamy są średnio nawet kilkanaście procent droższe niż w grudniu ub.r. Tradycyjnie już najwięcej trzeba zapłacić za spot przy pokazywanym w wigilijny wieczór filmie familijnym „Kevin sam w Nowym Jorku”.

Polsat podobnie jak w latach poprzednich w Wigilię świąt Bożego Narodzenia, czyli 24 grudnia pokaże „Wielkie kolędowanie z Polsatem” oraz kultowy już film familijny o przygodach kilkuletniego Kevina. W tym roku będzie to „Kevin sam w Nowym Jorku” (w latach ub. - „Kevin sam w domu”). Początkowo stacja informowała o emisji 24 grudnia właśnie filmu „Kevin sam w domu”.

To właśnie w bloku przy filmie „Kevin sam w Nowym Jorku” będą najdroższe w grudniu reklamy. Za 30 sek. reklamodawcy zapłacą nawet 102,7 tys. zł. Rok temu było to niemal 20 tys. mniej - 84,8 tys. zł (cena netto, bez rabatów).

Reklamę przy „Wielkim kolędowaniu z Polsatem”, które będzie nadawane już od wczesnego popołudnia aż do wieczornych „Wydarzeń” wyceniono na 61,5 tys. zł (przed rokiem było to 23 tys. zł).

Z kolei 31 grudnia Polsat pokaże „Sylwestrową Moc Przebojów”. Zainteresowani obecnością reklamową w czasie tej transmisji marketerzy zapłacą do 60,6 tys. zł za spot. Przed rokiem najdroższa reklama w ten wieczór kosztowała 47,7 tys. zł.

1 i 2 grudnia stacja będzie relacjonować wybory Miss Supernational - cena reklamy w blokach przy nich wynosi 37 tys. zł.
Z kolei 3 grudnia widzowie będą oglądać wybory Miss Polski 2017 - reklama kosztuje tu 51 tys. zł, czyli 11,3 tys. zł więcej niż rok temu.

Kolejną specjalną transmisją w grudniu na antenie Polsatu będzie Gala z Teatru Wielkiego związana z 25-leciem stacji - 11 grudnia. Emisja reklamy w jej trakcie to wydatek rzędu 44,8 tys. zł.

Spośród polsatowskich seriali wciąż najdroższą reklamowo pozycją jest „Pierwsza miłość” - za reklamę przy tej produkcji trzeba zapłacić do 57,7 tys. zł (w ub.r. maksymalna cena wynosiła 38,8 tys. zł). Z kolei na spot przy serialu „Świat według Kiepskich” marketerzy wydadzą do 40,9 tys. zł (przed rokiem było to 38,4 tys. zł).

Maksymalna cena za emisję spotu w paśmie filmowym „Mega Hit” wynosi 44,7 tys. zł, czyli 9,6 tys. zł mniej niż w grudniu ub.r.

Wyższe niż rok temu są także ceny reklam przy „Wydarzeniach”, serwisie sportowym i prognozie pogody.

Na spot przy „Wydarzeniach” trzeba wydać do 52,5 tys. zł w dni powszednie i 38,1 tys. zł w niedziele. W ub.r. ceny wynosiły odpowiednio 43,5 tys. zł i 33,8 tys. zł.

48,1 tys. zł kosztuje reklama przy serwisie sportowym w dni robocze i 44,6 tys. zł w niedzielny wieczór (w ub.r. odpowiednio: 44,5 i 46,7 tys. zł). Z kolei za emisję filmu reklamowego przy prognozie pogody reklamodawcy zapłacą 47,1 tys. zł od poniedziałku do piątku i 47,5 tys. zł w niedziele (przed rokiem: 43,5 i 50,8 tys. zł).

Polsat Media jako ostatnio biuro reklamy tv ogłosiło cennik reklam na grudzień br. W TVN najdroższe reklamy będą przy finale „Masterchefa”, a w TVP - przy „M jak miłość”.

Autor:bg

KOMENTARZE(12)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas