Telewizja2014-03-25
8

Polsat wyprzedził TVN, TVP2 z jednocyfrowym wynikiem. TVP ABC traci widzów

W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął kanał TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 17 do 23 marca 2014 roku zwiększył się o 1,01 pkt. proc. do 14,06 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Z trzeciej na drugą lokatę awansował Polsat, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,42 pkt. proc. i wyniósł 12,88 proc. Z kolei na ostatnie miejsce podium spadł TVN. Jego wynik wyniósł 12,87 proc., po spadku w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,13 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,30 proc.; w dół o 0,82 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu pochwalić się mogły takie kanały jak: TV Puls (3,19 proc.; + 0,15 pkt. proc.), TVN24 (3,04 proc.; + 0,26 pkt. proc.), TVP Info (2,75 proc.; + 0,25 pkt. proc.), Polsat News (1,26 proc.; + 0,13 pkt. proc.) i TV6 (0,95 proc.; + 0,04 pkt. proc.).

Zobacz tabelę

 

Autor:mk

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas