Telewizja2014-04-15
20

Polsat wyprzedził TVN w grupie komercyjnej, udany tydzień TVP Info i TVN24

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującego Polsatu w okresie od 7 do 13 kwietnia 2014 roku zmniejszył się o 0,47 pkt. proc. do 12,90 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie spadł o 0,31 pkt. proc. i wyniósł 12,55 proc. Z kolei ostatnią pozycję podium zajęła TVP1. Jej wynik wyniósł 12,17 proc., po wzroście w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,41 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,37 proc.; w dół o 0,22 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu pochwalić się mogły takie kanały jak: TVN24 (3,01 proc.; + 0,29 pkt. proc.), TVP Info (2,53 proc.; + 0,33 pkt. proc.), Puls 2 (1,36 proc.; bez zmian), TVP Regionalna (1,04 proc.; + 0,01 pkt. proc.) i Kino Polska (0,94 proc.; + 0,08 pkt. proc.).

Zobacz tabelę

 

TOP 20 stacji 16-49 i 20 najlepiej oglądanych programów na drugiej stronie artykułu

Autor:mk

KOMENTARZE(20)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas