Reklama2009-09-10
0

Polsat zarobił 151 mln zł, Unilever wydał najwięcej na reklamę

Liderem wpływów reklamowych w sierpniu 2009 r. była telewizjaPolsat. Stacja zarobiła cennikowo 151 mln złotych, drugie miejsceprzypadło TVN. Wśród stacji tematycznych na pierwszym miejscuznalazła się VIVA Polska. Najwięcej na reklamę wydały Unilever,L'oreal Polska, Procter and Gamble, Unilever i Danone.

Wpływy z reklam Polsatu w sierpniu br. wyniosły151 mln zł i były o 11 proc. wyższe niż w analogicznym okresiezeszłego roku - pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pl daneTNS OBOP, które powstały na podstawie oficjalnych cenników i nieobejmują rabatów.

Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się telewizjaTVN, która zanotowała przychody reklamowe napoziomie 106 mln zł (o 8 proc. mniej niż w 2008 roku).

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 zkwotą 85 mln zł, czyli o 24 proc. wyższą niż rok wcześniej.Natomiast TVP 2 - dopiero piąta w rankingu -odnotowała wzrost wpływów z reklam o 1 proc. do poziomu 40 mlnzł.

Czwartą lokatę zajęła stacja VIVA Polska, którabyła jednocześnie liderem kanałów tematycznych. Jej przychodywyniosły 41 mln zł i były o 178 proc. wyższe niż roktemu.

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę


Unilever awansował na pozycję lidera
Najwięcej na reklamę w telewizji wydały w lipcu 2009 r. firmyUnilever, L'oreal Polska, Procter and Gamble, Unilever, Danone iPolkomtel.

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

Autor:masz

Więcej informacji:reklama telewizyjna, tns obop

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas