Reklama2022-06-03
0

Polska aplikacja do samorozwoju Focusly promowana przez Up&More

Up&More odpowiedzialny jest za działania promocyjne polskiej aplikacji do samorozwoju, medytacji i praktyki uważności - Focusly. Celem kampanii będzie zbudowanie świadomości oraz zdobywanie zaangażowanych użytkowników korzystających z aplikacji.

Zadaniem agencji jest prowadzenie działań z zakresu marketingu online w takich kanałach jak: Google Ads, Facebook Ads i Apple Search Ads. Stopniowo zwiększana będzie również świadomość potencjalnych użytkowników na temat brandu, tego czym jest aplikacja Focusly i jak może im pomóc.

Głównym celem jest zwiększenie liczby instalacji aplikacji i późniejszego wykupienia subskrypcji przez użytkowników.

- Z zespołem Focusly od pierwszego spotkania poczuliśmy, że nadajemy na tych samych falach. Znamy również problemy życia codziennego, chcemy za pomocą marketingu pokazać, że Focusly pomoże użytkownikom stawić czoła tym problemom. W zaplanowanych działaniach zadbamy o sferę kreatywną, performance, a także kompleksową analitykę. – komentuje Tomasz Starzyński, managing partner w Up&More.

Focusly to aplikacja wspierająca rozwój osobisty poprzez nagrania psychoedukacyjne, praktyki uważności i medytacje prowadzone tworzone przez ekspertów – psychologów, terapeutów, trenerów uważności i nauczycieli medytacji.

Autor:jd

Więcej informacji:Up&More, Focusly

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas