Polska Organizacja Turystyczna chce oszacować koszt przygotowania i realizacji kampanii promującej Polskę jako gospodarza Igrzysk Europejskich w 2023 roku - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
POT zaprasza agencje do składania szacunkowych wycen na przygotowanie i realizację kampanii promocyjnej Polski w kontekście kraju - gospodarza Igrzysk Europejskich 2023.
Igrzyska Europejskie odbędą się po raz trzeci w historii. Kilka tysięcy zawodników i zawodniczek będzie rywalizowało w ponad dwudziestu dyscyplinach sportu. Są oni jednocześnie turystami, którzy odwiedzą największe atrakcje Krakowa i Małopolski.
Jak podaje POT, ostanie Igrzyska Europejskie, które odbywały się w Mińsku, przyciągnęły prawie 40 tysięcy turystów. Organizacja zakłada, że kolejna edycja Igrzysk Europejskich zmotywuje i zachęci jeszcze większą liczbę turystów oraz fanów sportu do odwiedzenia gospodarza wydarzenia - Polski.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
"W związku z organizacją tak dużych zawodów sportowych Polska skupi na sobie uwagę europejskiej widowni. Bezpośrednie transmisje telewizyjne i internetowe umożliwią kibicom śledzącym wydarzenia sportowe zaprezentowanie dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego kraju. Tysiące gości, którzy zdecydują się przyjechać by oglądać rywalizację sportowców na arenach, będzie podróżowało po Małopolsce oraz całym kraju w poszukiwaniu atrakcyjnych miejsc do zwiedzenia. Igrzyska Europejskie jako jedne z największych zawodów sportowych są doskonałą okazją do promocji Polski" - podkreśla POT.
Celem zaplanowanej kampanii ma być budowa wizerunku marki Polska jako kraju-gospodarza Igrzysk Europejskich w 2023
roku – zwiększenie rozpoznawalności i wiedzy o Polsce jako kraju nowoczesnym, kraju rozwijającym się zgodnie z światowymi trendami, kraju w którym zachowana jest harmonia pomiędzy przyrodą a mieszkańcami, kraju otwartych ludzi dbających o środowisko naturalne, kraju ludzi lubiących spędzać czas aktywnie, uprawiających różne dyscypliny sportowe.
Działania te mają też promować turystykę krajową w oparciu o zróżnicowaną ofertę produktów turystycznych również poprzez wykorzystanie rekomendowanych produktów i miejsc turystycznych oraz Polskich Marek Turystycznych, ze szczególnym uwzględnieniem turystyki sportowej oraz turystyki aktywnej i specjalistycznej.
Kampania miałaby zostać zorganizowana najpóźniej do 18 listopada br.
Wybrana przez POT agencja miałaby się zająć m.in. stworzeniem dedykowanego landing page promującego Polskę w kontekście Igrzysk Europejskich 2023, kampanią display wraz z emisją artykułów sponsorowanych. Do jej zadań należeć by miał również zakup powierzchni reklamowej, przygotowanie artykułów sponsorowanych, nadzór nad kampanią, bieżąca jej optymalizacja.
Zainteresowane agencje mogą składać zgłoszenia do 10 sierpnia.