Reklama2018-07-09
0

Smartlink będzie promować dla POT turystykę wiejską

Agencja Smartlink wygrała przetarg Polskiej Organizacji Turystycznej na kompleksowe przygotowanie i realizację projektu dotyczącego identyfikacji, upowszechniania i promocji dobrych praktyk w turystyce na obszarach wiejskich.

W przetargu, który rozpoczął się na początku czerwca br. brała udział również Burda Publishing Polska. Smartlink zaproponował kwotę 519 098,16 zł, a Burda - 603 930 zł. POT wyżej oceniła ofertę tej pierwszej agencji.

Projekt realizowany przez POT ma się przyczynić do stworzenia markowych produktów turystyki wiejskiej i ich komercjalizacji oraz do efektywnego wykorzystania potencjału obszaru produktowego w regionach wiejskich. Jego celem jest także upowszechnianie wysokich standardów wiejskiej bazy recepcyjnej i jakości świadczonych usług, a także aktywizacja mieszkańców wsi oraz wymiana doświadczeń.

- W ramach projektu przeprowadzony zostanie ogólnopolski konkurs wyłaniający między innymi najlepsze gospodarstwa agroturystyczne, oferty wypoczynkowe proponowane przez rolników i szlaki kulinarne na terenach wiejskich. Nowością z pewnością jest fakt, że do udziału w kampanii promującej wypoczynek na polskiej wsi, zaproszeni zostaną czołowi blogerzy specjalizujący się w tematyce turystycznej - powiedział minister sportu i turystyki Witold Bańka.

Polska Organizacja Turystyczna będzie promować wyłonione markowe produkty turystyki wiejskiej w mediach społecznościowych i w wybranych mediach ogólnopolskich. Kampania będzie także realizowana za granicą na rynkach, na których działają placówki Polskiej Organizacji Turystycznej. Program ma zostać zrealizowany do września br.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas