PR2016-11-08
0

Polska Organizacja Turystyczna wybiera agencję PR do obsługi zimowej kampanii

Polska Organizacja Turystyczna prowadzi przetarg na zaplanowanie i przeprowadzenie działań public relations w ramach zimowej kampanii promocyjnej na wybranych rynkach zagranicznych. Działania będą prowadzone na przełomie listopada i grudnia.

Kampania będzie realizowana na rynku rosyjskim, ukraińskim, norweskim i brytyjskim. Wizerunkowo-produktowe działania mają zwiększyć zainteresowanie Polską. Prowadzone będą w telewizji, internecie, prasie oraz poprzez akcje ambientowe.

Do zadań wybranej agencji należeć będzie zainteresowanie Polską w mediach miejscowych i krajowych na tych rynkach oraz wśród mieszkańców wybranych miast tych krajów. Idea przekazu opiera się na zaprezentowaniu tam różnorodności zimowego wypoczynku w Polsce, wskazaniu konkurencyjności oferty zimowej w Polsce w stosunku najbardziej popularnych kierunków i propozycji.

Agencja PR będzie miała za zadanie wywołanie tzw. efektu buzz w mediach i zwrócenie uwagi na zimową ofertę turystyczną w Polsce. Działania te mają utrwalić wśród zagranicznych konsumentów wizerunek Polski jako kraju nowoczesnego, gościnnego, nietuzinkowego i zaskakującego.

Budżet na działania PR wstępnie wynosi 370,2 tys. zł.

Zainteresowane agencje mogą składać swoje oferty do 14 listopada br., a wybrana firma będzie pracować na przełomie listopada i grudnia br.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas