Reklama2018-09-20
1

"Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" po raz piąty

Konferencja inaugurująca 5. edycję Konferencja inaugurująca 5. edycję "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny"

W pierwszy weekend października odbędzie się piąta edycja akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny". Inicjatywa Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Polskiej Organizacji Turystycznej ma pobudzać krajową turystykę.

"Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" to ogólnopolska akcja, której celem jest przedłużenie tradycyjnego sezonu turystycznego. W tym odbędzie się po raz drugi. Start najbliższej, weekendowej edycji, 5 października.

- Podczas jesiennej odsłony swoje usługi, w obniżonych cenach, zaoferuje turystom rekordowa liczba 757 partnerów. Cieszę się, że dzięki temu jeszcze więcej osób będzie mogło atrakcyjnie spędzić czas, odkrywając uroki Polski – mówił na spotkaniu z dziennikarzami minister sportu i turystyki Witold Bańka.

Bilety LOT i Polonus za pół ceny

W ramach kampanii, jej partnerzy (łącznie 757) oferują turystom atrakcyjne zniżki na usługi w hotelach, restauracjach, wizyty w muzeach i innych wartych odwiedzenia miejscach. Polskie Linie Lotnicze LOT przygotowały 50-procentowe zniżki na połączenia krajowe w czasie trwania akcji. Sprzedaż biletów ruszyła 19 września i trwa do wyczerpania zapasów. Podobną promocję przygotował przewoźnik autobusowy Polonus.

Największy wybór ofert czeka na turystów wybierających się do województw: małopolskiego, pomorskiego, mazowieckiego i dolnośląskiego. Najwięcej partnerów akcji pochodzi z województw małopolskiego (112 zgłoszeń) i pomorskiego (100). Na Dolnym Śląsku i w województwie mazowieckim znajdziemy po 79 partnerów.

Jedna trzecia ofert w obniżonych cenach dotyczy noclegów, kolejną kategorię stanowi zwiedzanie (20 proc.) oraz gastronomia (15 proc.). Turyści mogą również korzystać z atrakcji z zakresu kultury i sztuki (12 proc.), sportu i rekreacji (7 proc.) oraz usług oferowanych przez uzdrowiska i spa (5 proc.), a także innych jak usługi przewodnickie i transport.

Partnerem "Polska zobacz więcej" jest PKP Intercity, które przez 2 tygodnie na wszystkich monitorach w pociągach IC będzie emitować spot reklamujący akcję. Dodatkowo akcja będzie promowana na 470 tysiącach obwolut biletów i w mediach społecznościowych.

Organizatorami akcji są Polska Organizacja Turystyczna oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas