Prasa2010-04-09
1

Polskapresse wprowadza ogłoszenia dwumedialne

Polskapresse rozszerzyła zasięg prasowych ogłoszeń drobnych o internet. Ponadto dodatki ogłoszeniowe Gratka ukazujące się z dziennikami „Polska” zmieniły winiety na logotypy serwisów portalu Gratka.pl.

Klient zlecając ogłoszenie do dzienników regionalnych pod marką „Polska” lub „Echa Miasta”, tygodników ogłoszeniowych „Jarmark” i „Motojarmark” czy tygodników lokalnych otrzymuje teraz w jednej cenie zasięg w prasie i w portalu Gratka.pl. Dodatkowo płaci jedynie za wyróżnienie specjalne w internecie. Wkrótce klienci będą mogli zlecać ogłoszenia do tytułów prasowych Polskapresse także za pomocą serwisów internetowych.

W celu podkreślenia dwumedialnego charakteru ogłoszeń drobnych Polskapresse zmieniła winiety wszystkich dodatków ogłoszeniowych Gratka ukazujących się z dziennikami regionalnymi pod marką „Polska”. Dodatki wydawane są obecnie pod logotypami serwisów tematycznych portalu Gratka.pl. W poniedziałek ukazuje się pracagratka.pl, we wtorek domgratka.pl, w czwartek motogratka.pl i w sobotę turystykagratka.pl.

Autor:pp

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas