Reklama2015-05-04
6

„Polski chmiel, polska dusza” reklamują piwo Tyskie (wideo)

Startuje tegoroczna letnia kampania piwa Tyskie (z portfolio Kompanii Piwowarskiej), prowadzona pod hasłem „Polski chmiel, polska dusza”. Akcję przygotowały i realizują firmy Saatchi & Saatchi Poland, Konqubinat, OTO Film, Platige Image, Juice, Delikatessen, MEC i Q&A Communications.

Bohaterami nowego spotu Tyskiego jest dwóch plantatorów chmielu, z których ten starszy tłumaczy młodszemu, że do chmielu należy przemawiać piękną polszczyzną. Ma to podkreślać, że właśnie chmiel jest kluczowym składnikiem tego piwa, ponieważ nadaje mu charakterystyczny posmak i aromat. Puentuje to hasło „Polski chmiel, polska dusza”.

To kolejna reklama Tyskiego pokazująca, jak jest ono wytwarzane. Emitowana jesienią ub.r., promująca Tyskie Gronie, rozgrywała się w browarze (obejrzyj ją).

Nowa kampania reklamowa jest prowadzona od 1 maja w telewizji, internecie oraz na outdoorze. Potrwa do października.

W ramach akcji odświeżono etykietę Tyskiego - dodano obrazek szyszki chmielu i hasło „Polski chmiel, polska dusza”. Zmodyfikowaną etykietę zaprojektowała agencja Delikatessen.

Kreacją reklam zajęła się agencja Saatchi & Saatchi Poland, spoty wyreżyserowali Tomasz Kapuściński i Karolina Lewicka z Konqubinat, wyprodukował dom produkcyjny OTO Film, postprodukcją zajęło się studio Platige Image, a udźwiękowieniem - Juice. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, a działania PR realizuje agencja Q&A Communications.

Autor:tw

Więcej informacji:Tyskie, piwo, Kompania Piwowarska

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas