Polskie agencje PR zostały nominowanych w konkursie SABRE Awards. Pięć firm z naszego kraju walczy w kategorii regionalnej.
Większość z nominacji otrzymanych przez polskie agencje public relations w tegorocznej edycji konkursu SABRE Awards nastąpiło w kategorii obejmującej region Morza Bałtyckiego. I tak Ciszewski Financial Communications znalazła się w finale za kampanię „Nasze długi” dla firmy Kruk, Euro RSCG Sensors razem z władzami Sieradza – za Sieradz Open Hair Festival, Fleishman-Hillard wspólnie z Diners Club Poland – za Talent Club, Partner of Promotion i agencja reklamowa Martis – za kampanię „Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada” dla Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii, a On Board PR i agencja reklamowa San Markos – za akcję „Kumpel z przeszłości. 1944 Live”. Zresztą w tej kategorii – obejmującej oprócz Polski Rosję, Litwę, Łotwę i Estonię – nominowane są jedynie wymienione powyżej firmy.
Ponadto dwie nominacje otrzymała agencja Ciszewski Public Relations: w kategorii zarządzania kryzysowego za kampanię „Hoop Colędawanie” i w kategorii PR produktowego za akcję „24 czerwca Polskim Dniem Przytulania”. Obie kampanie zrealizowano dla Hoop Polska.
Ogółem najwięcej nominacji do SABRE Awards – jedenaście – zdobyła niezależna szwedzka agencja Prime. Po dziewięć szans na tę nagrodę mają sieciowe agencje Edelman, Fleishman-Hillard i Ketchum Pleon. Wszystkich zwycięzców poznamy 26 maja podczas uroczystej gali w Londynie.