Radio2020-06-30
1

Polskie Radio wybiera w przetargu agencję interaktywną

Polskie Radio prowadzi przetarg, w którym wybierze agencję reklamową odpowiedzialną za obsługę jego kampanii reklamowych w internecie- dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Przetarg dotyczy świadczenia usług reklamowych w internecie (z  wyłączeniem reklam na Facebooku).

Wybrana w nim agencja zajmie się planowaniem i przeprowadzaniem kampanii  reklamowych (wizerunkowych i produktowych)  dla  jednostek  Polskiego Radia oraz projektów antenowych i pozaantenowych organizowanych lub współorganizowanych przez Polskie Radio. Ich celem ma być m.in. zwiększenie słuchalności audycji nadawcy w kanałach mobilnych i desktopowych.

Przetarg trwa do 10 lipca br. Z wybraną agencją Polskie Radio będzie pracować do końca 2021 roku.

W ub.r. Polskie Radio zanotowało spadek przychodów o 6,07 proc. do 336,53 mln zł. Nadawca miał 219,32 mln zł z abonamentu rtv i rekompensaty abonamentowej (5,8 proc. mniej niż rok wcześniej), a jego Agencja Reklamy osiągnęła 62,72 mln zł wpływów (po spadku o 7,4 proc.). Spółka zanotowała stratę, ale nie podaje jej wysokości.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Liderem RMF FM

W 2019 roku średni dzienny zasięg radia wyniósł 72,2 proc., a tygodniowy - 91,2 proc. Z kolei średni dobowy czas słuchania wyniósł 269 minut. Najchętniej słuchaną stacją niezmiennie było RMF FM, a sieć Eska wyprzedziła Jedynkę.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas