Radio2015-10-01
0

Polskie Radio zapłaci Millward Brown 162 tys. zł za badania TGI

Polskie Radio zawarło umowę z instytutem Millward Brown na dostarczanie wyników badań TGI. Zapłaci za nie 161,7 tys. zł.

Umowę z Millward Brown zawarto w trybie zamówienia z wolnej ręki, bez przetargu. Na jej mocy instytut dostarcza Polskiemu Radiu dane z badań Target Group Index (TGI) dotyczące konsumpcji mediów, dóbr i usług.

Badanie TGI służy do precyzyjnego opisu grup docelowych dla kategorii produktowych i marek w kategoriach dotyczących przede wszystkim cech demograficznych czy też zachowań konsumenckich, tj. konsumpcji mediów w szczegółowy sposób obejmujący radio, prasę, telewizję, internet. Dane z Target Group Index mają charakter jednoźródłowy (Single Source Data).

Wartość kontraktu wynosi 161,7 tys. zł.

Autor:bg

Więcej informacji:Polskie Radio, Millward Brown, TGI

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas