Reklama2015-02-13
0

Pompidou będzie reklamować Leroy Merlin

Agencja Pompidou rozpoczyna współpracę z siecią marketów budowlanych Leroy Merlin. Po wygranym przetargu zajmie się jej obsługą kreatywną i produkcyjną.

Pompidou wygrała przetarg Leroy Merlin. Liczby i nazw pozostałych jego uczestników nie ujawniono. Agencja zajmie się obsługą kreatywną i produkcyjną Leroy Merlin. Zajmie się też przygotowaniem komunikacji i działań taktycznych w zakresie materiałów BTL i działań w internecie. Od strony działu kreacji, koncepty i realizacje nadzoruje creative director Sebastian Wełdycz.

Umowa pomiędzy Leroy Merlin i Pompidou została zawarta na czas określony. Przedstawiciele agencji nie odpowiedzieli nam jednak, na jak długo.

Przy ostatnich kampaniach reklamowych Leroy Merlin, pokazujących ludzi bohatersko remontujących swoje domy i mieszkania (zobacz więcej) pracowała agencja Engine.

Autor:bg

Więcej informacji:Pompidou, Leroy Merlin

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas