Ruszyła produktowa odsłona kampanii reklamowej Uniqa. ubezpieczyciel promuje się hasłem „Pomyśl, ile można zdziałać razem”. Działania przygotowały Papaya Films, Rio de Post, Arena Media oraz Value Media.
Historia opowiedziana w spocie ma podkreślić najistotniejsze korzyści płynące z posiadania dobrego ubezpieczenia komunikacyjnego – ważne zarówno dla klientów Uniqa, jak i wszystkich pozostałych posiadaczy aut. Kampania podkreśla, że klienci ubezpieczyciela mogą liczyć na natychmiastową reakcję i sprawną obsługę.
To już druga odsłona kampanii „Pomyśl, ile można zdziałać razem”. Pierwsza, o charakterze wizerunkowym, wystartowała pod koniec lutego br.
Spoty są emitowane na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych i w internecie.
- Kampania produktowa jest kontynuacją kampanii wizerunkowej, która wystartowała 22 lutego, i nawiązywała do połączenia Uniqa i Axa. W nowej odsłonie wracamy z hasłem „Pomyśl, ile można zdziałać razem” i ponownie wykorzystujemy podział ekranu - mówi Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektor departamentu zarządzania marką po połączeniu Uniqa I Axa. - Nowa kampania wspiera główny cel, którym jest umiejscowienie marki Uniqa w czołówce najbardziej rozpoznawalnych marek ubezpieczeniowych w Polsce - dodaje ekspertka.
Kampania powstała we współpracy z domem produkcyjnym Papaya Films. Spot, który wyreżyserował Antoni Nykowski, został nakręcony w Warszawie. Postprodukcją zajęło się Rio de Post. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialne są domy mediowe Arena Media oraz Value Media.
Uniqa kupiła spółki Axa w Polsce, Czechach i na Słowacji od ich francuskiego właściciela za 4,3 mld zł, o czym poinformowano na początku lutego 2020 roku. Uniqa formalnie została właścicielem Axa w Polsce w połowie października ub.r.
Spółka podaje, że dzięki tej akwizycji weszła do ścisłej czołówki polskiego rynku ubezpieczeń - z 5 mln klientów Axa i Uniqa oraz łącznym przypisem składki wartym niemal 4 mld zł. staliśmy się 5. co do wielkości grupą ubezpieczeniową w Polsce.