Reklama2018-06-11
0

Pomysł na kuchenny ścisk w reklamie Castoramy (wideo)

Do emisji trafiła kolejna reklama z kampanii sklepów Castorama realizowanej pod hasłem „Razem damy radę”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe 2012 Agency, Papaya, Televisor i Mindshare.

Spot pokazuje, jak wskutek niewielkiej przestrzeni w kuchni ojciec i syn mają wielkie problemy, kiedy starają się przygotowywać jednocześnie jedzenie. Rozwiązaniem tej sytuacji okazuje się kupienie w Castoramie nowego zestawu mebli i przearanżowanie przestrzeni kuchennej.

To kolejna odsłona kampanii pod hasłem „Razem damy radę” prowadzonej od początku br. Reklamy mają podkreślać, jak z pozoru niewielkie zmiany wprowadzone w domu bądź mieszkaniu mogą pozytywnie wpłynąć na życie mieszkających tam osób.

 

Działania reklamowe obejmują m.in. telewizję, internet, radio, outdoor oraz punkty sprzedaży.

Strategię i kreację kampanii przygotowała 2012 Agency. Produkcją nowego spotu zajął się dom produkcyjny Papaya, a postprodukcją - Televisor. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.

Autor:tw

Więcej informacji:Castorama

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas