Reklama2013-04-25
11

„Pomyśl o dziecku” - zachęca Fundacja Mamy i Taty (wideo)

Fundacja Mamy i Taty zaczyna kampanię „Pomyśl o dziecku” zachęcającą małżeństwa mające jedno dziecko do decyzji o powiększeniu rodziny. Akcja, przygotowana przez agencje Telescope i Eura7, obejmuje telewizję, internet i outdoor.

Kampania „Pomyśl o dziecku” podkreśla, że w towarzystwie rodzeństwa dziecko rozwija się lepiej. W spocie i na plakatach dzieci przekonują, że wolą mieć brata lub siostrę niż dobra materialne.

Akcja wynika z faktu, że w Polsce prawie połowa małżeństw ma tylko jedno dziecko. Mimo, że w badaniach Polacy deklarują chęć posiadania dwójki, trójki lub nawet większej liczby dzieci, to większość nie realizuje tych planów. Badania przeprowadzone na zlecenie Fundacji Mamy i Taty przez Grupę IQS wskazują, że młodzi Polacy widzą obecnie więcej barier (materialnych, emocjonalnych, społecznych, kulturowych) niż korzyści wynikających z rodzicielstwa i odkładają na nieokreśloną przyszłość ewentualną decyzję w tej sferze.

Drugi powód kampanii to zła sytuacja demograficzna Polski, która ma jeden z najniższych na świecie wskaźników dzietności. Według wielu prognoz w perspektywie 20-30 lat nasz kraj może dotknąć zapaść demograficzna, która zmieni całkowicie sytuację ekonomiczną i społeczną i spowoduje załamanie finansów publicznych.

Akcja, zaplanowana do jesieni, obejmuje telewizję (kanały TVP i TVN), internet (serwis pomyslodziecku.pl, działania w serwisach społecznościowych) oraz outdoor (citylighty i ekrany LCD).

 

Kreację kampanii przygotowała agencja Telescope, a za aktywności w internecie odpowiada agencja Eura7. Honorowy patronat nad akcją objął prezydent Bronisław Komorowski wraz z żoną Anną Komorowską.

Autor:Tomasz Wojtas

KOMENTARZE(11)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas