Program „Top Model - zostań modelką” emitowane w środowe wieczory w TVN ogląda średnio 2,38 mln widzów. Niemal tyle samo osób śledziło stację w tym paśmie przed rokiem.
Po trzech odcinkach średni udział TVN w rynku telewizyjnym (w grupie 4+) wyniósł 18,06 proc. Przed rokiem stacja miała w tym paśmie 18,11 proc. udziału. Największym zainteresowaniem cieszył się jak dotąd drugi odcinek produkcji, który zobaczyło 2,6 mln widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
Zobacz tabelę
Telewizja TVN w trakcie emisji „Top Model” zajmuje drugą pozycję w rynku (tak jak przed rokiem, wówczas kanał pokazywał „Nazaczonego”). Liderem jest TVP emitująca „Ranczo”, a w ostatnim tygodniu serial „Ratownicy” (3,15 mln widzów i 23,9 proc. udziału). Na trzeciej i czwartej pozycji znalazły się TVP2 i Polsat.
Program oglądają głównie kobiety, osoby między 25 a 39 oraz 50 i 59 rokiem życia oraz mieszkańcy dużych oraz największych miast.
W programie „Top Model” trzynaście dziewczyn rywalizuje o kontrakt z firmą kosmetyczną Max Factor, międzynarodowy kontrakt z agencją modelek oraz sesję okładkową w magazynie Glamour. Program poprowadzi Joanna Krupa. Postępy początkujących w tej branży zawodniczek śledzić będzie jury, w którym zasiadają fotograf Marcin Tyszka; projektant mody Dawid Woliński oraz dziennikarka Karolina Korwin-Piotrowska. Producentem programu jest firma Rochstar.