Sieć Multimedia Polska na koniec marca br. miała już 828 tys. abonentów. Liczba klientów telewizji cyfrowej przegoniła już liczbę abonentów telewizji analogowej, a z internetu korzysta ponad 500 tys. użytkowników.
Spółka Multimedia Polska w raporcie kwartalnym podała, że łączna liczba jej abonentów na dzień 31 marca br. wyniosła 827,5 tys. Było to o 0,18 proc. więcej niż rok wcześniej.
Liczba klientów telewizji analogowej spadła na koniec I kwartału br. o 11,66 proc. do 339,3 tys. i była po raz pierwszy niższa od liczby klientów telewizji cyfrowej. Z tej ostatniej usługi korzystało 341,7 tys. klientów, co oznacza wzrost o 19,48 proc.
Z kolei o 6,4 proc. wzrosła liczba abonentów internetu. Na koniec marca br. korzystało z niego już 513 tys. klientów Multimediów.
Zobacz tabelę
Spółka miała też 288,5 tys. użytkowników usług głosowych, w tym 270,8 tys. klientów telefonii, co oznacza wzrost o 3,11 proc.
Łączna liczba sprzedanych usług (RGU) Multimediów na koniec marca br. to ponad 1,559 mln, czyli o 1,34 proc. więcej względem stanu na koniec września ub.r. 298,4 tys. klientów operatora korzystało z dwóch usług, a 128,5 tys. z trzech.