Badania2011-04-13
0

Ponad połowa polskich internautów ogląda wieczorem telewizję

Aż 62 proc. polskich internautów w godzinach 18-21 ogląda telewizję. Natomiast wśród telewidzów korzystanie z internetu o tej porze deklaruje tylko co piąty.

Z badania przeprowadzonego przez grupę Aegis Media wynika, że oglądanie telewizji to druga najczęstsza czynność wykonywana przez polskich internautów w godzinach 18-21. Oznacza to, że sieć niekoniecznie zabiera czas telewizji, tylko raczej zmniejsza skupienie na niej uwagi.

Polak 3 godziny dziennie ogląda tv, radio i internet trochę mniej czasochłonne

Z drugiej strony tylko 20 proc. Polaków oglądających telewizję deklaruje, że w godzinach 18-21 korzysta z internetu. Natomiast 31 proc. telewidzów o różnych porach szuka w sieci informacji na temat czegoś, co zainteresowało ich podczas oglądania telewizji.

Badanie Consumer Connection System (CCS) zostało przeprowadzone przez grupę Aegis Media, w której skład w Polsce wchodzą: domy mediowie Carat i Vizeum, agencja interaktywna Hypermedia Isobar oraz agencja reklamy zewnętrznej Posterscope. Na zlecenie Aegis Media wywiady – w domach respondentów i przy użyciu laptopów – w listopadzie i grudniu ub.r. zrealizował instytut badawczy Ipsos Polska. Sondaż objął 3 tys. osób w wieku 15-64 lat, z których 1 tys. mieszka w całym kraju, a 2 tys. – w miastach mających minimum 100 tys. mieszkańców. To grupa reprezentatywna dla 27,2 mln Polaków.
 

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas