Reklama2021-03-10
0

Pooja Midha chief growth officer Comcast Advertising

Comcast Advertising, dywizja medialnego koncernu Comcast odpowiedzialna za reklamę, powołała Pooja Midha na stanowisko chief growth officer. To nowe stanowisko w strukturze organizacji.

Pooja Midha odpowiada za obszary marketingu i rozwój sprzedaży Comcast Advertising. Ponadto będzie nadzorować i rozbudowywać ofertę marek Comcast Advertising i dostosowywać ofertę do dynamicznie zmieniającego się rynku wideo.

Midha z zespołem będzie odpowiadać na zmiany konsumpcji mediów cyfrowych (multiscreening) rosnący nacisk na analitykę danych i efektywność kampanii.

Pooja Midha przechodzi do z firmy  true[X], którą Walt Disney sprzedał we wrześniu ub.r. firmie Gimbal, zajmującej się reklamą mobilną i geotargetowaniem. Ma ponad 20 lat doświadczenia w branży reklamowej i telewizyjnej. W przeszłości była starszym wiceprezesem ds. sprzedaży reklam cyfrowych i operacji w ABC Television Network. Piastowała także szereg wysokich stanowisk dziale sprzedaży i marketingu w Viacom, w tym w MTV Networks, MTV Networks International i Nickelodeon. Karierę zawodową rozpoczęła w dziale sprzedaży reklam w Dow Jones & Company.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas