Prasa2011-04-13
1

“Poradnik Domowy” do góry, “Olivia” liderem spadku

Większość miesięczników poradnikowych dla kobiet zanotowało w styczniu br. spadki sprzedaży, zyskały tylko “Poradnik Domowy” i wydawany rok temu jako tygodnik “Naj”. Najwięcej straciła “Olivia”, liderem pozostały “Dobre Rady”.

Rozpowszechnianie płatne razem “Dobrych Rad” (Burda Publishing Polska) w styczniu br. wyniosło 474 939 egz. i było niższe niż rok wcześniej o 2,98 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo "Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), które rozeszło się w nakładzie 438 881 egz. Miesięcznik ten zanotował minimalny spadek, wynoszący o 0,04 proc.

Pozycję trzecią zajęła “Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer) z rozpowszechnianiem płatnym razem w pierwszym miesiącu br. na poziomie 390 858 egz. Tytuł ten stracił 7,39 proc.

Czwarty był “Poradnik Domowy” (Agora SA), który zyskał najwięcej w zestawieniu. Jego wynik w styczniu 2011 roku wyniósł 374 612 egz. i był o 4,92 proc. wyższy niż rok wcześniej. Wzrost (o 3,43 proc.) zanotował także siódmy i ostatni w zestawieniu “Naj Magazyn” (G+J Polska), ale w styczniu 2010 roku był on tygodnikiem.

Największy spadek dotknął natomiast “Olivię” (Marquard Media Polska). Rozpowszechnianie płatne razem tego miesięcznika zmalało aż o 29,95 proc. do 178 459 egz., co dało mu szóste miejsce w prezentowanym rankingu.

Zobacz tabelę


W styczniu br. na tle grudnia ub.r. również prawie wszystkie magazyny zanotowały spadki sprzedaży. Największy z nich dotknął “Poradnika Domowego” (wyniósł 20,22 proc.), a zyskała tylko “Olivia” (4,81 proc.).

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

Więcej informacji:Poradnik Domowy, Olivia, zkdp

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas