Kobieta2012-04-16
0

Poradniki dla kobiet: tylko ”Claudia” zyskała, “Naj” o 50 proc. w dół

Tylko magazyn “Claudia” (G+J Polska) zanotował wzrost sprzedaży w styczniu br. w segmencie miesięczników poradnikowych dla pań. Najwięcej stracił “Naj Magazyn”, którego wynik zmalał niemal o połowę. Liderem pozostały “Dobre Rady”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem “Dobrych Rad” (Grupa Burda) w styczniu br. wyniosła 407 756 egz. Tytuł zanotował spadek o 14,15 proc., ale utrzymał pozycję lidera.

Na drugim miejscu utrzymał się magazyn “Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem poszła w dół o 7,63 proc. do 405 383 egz. Na trzecią pozycję z czwartej awansował “Poradnik Domowy” (Agora). Jego wynik zmalał o 2,67 proc. do 349 941 egz.

Wzrost w rankingu zanotowała na miejscu piątym “Claudia” (G+J Polska). Nie był on jednak duży, bo wyniósł raptem 0,62 proc., co dało pismu sprzedaż ogółem na poziomie 208 885 egz.

Najwięcej w rankingu stracił zajmujący ostatnie, siódme miejsce “Naj Magazyn” (G+J Polska). Jego sprzedaż ogółem w styczniu 2012 roku wynosiła 76 217 egz., czyli o 49,67 proc. mniej niż w styczniu 2010 roku.

Zarówno “Naj Magazyn” (więcej na ten temat) jak i “Olivia” (więcej na ten temat) zostały pod koniec lutego br. sprzedane przez ich dotychczasowych wydawców Wydawnictwu Bauer.

Zobacz tabelę

W styczniu br. w porównaniu do grudnia ub.r. największy wzrost sprzedaży ogółem, wynoszący 11,94 proc., zanotował “Claudia”, najwięcej straciła “Olivia” (- 29,45 proc.).

Zobacz tabelę

Autor:pp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas