Reklama 2019-07-10
0

Porta i Uniqa klientami Bluerank

Agencja Bluerank nawiązała współpracę w obszarze działań w mediach społecznościowych z producentem drzwi Porta oraz ubezpieczycielem Uniqa.

Bluerank wspiera firmę Uniqa w obszarze komunikacji na Facebooku.

- Elementem profilu [na Facebooku - dop.] jest komunikator, który będzie miał wbudowanego bota odpowiadającego na pytania klientów 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu - mówi Katarzyna Ostrowska, dyrektor departamentu marketingu i PR w Uniqa Polska.

Agencja zajmuje się także obsługą profili Porta na Facebooku i Instagramie. Współpraca przewiduje prowadzenie działań przez rok z możliwością przedłużenia.

- Facebook, Instagram oraz własny blog stały się dla nas naturalną przestrzenią do rozmowy. Wyjaśniamy, edukujemy i pomagamy podjąć bardziej świadome decyzje zakupowe. Budowanie pozytywnego doświadczenia jest dla nas bardzo ważne - komentuje Piotr Chodak, PR and digital marketing manager w Porta Kmi Poland.

Autor: jd

Więcej informacji: Bluerank, Porta, Uniqa

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas