Reklama2018-04-13
0

Porta reklamuje drzwi z Top Kolekcji (wideo)

KMI Porta rusza z międzynarodową kampanią reklamową drzwi z Top Kolekcji. Działania prowadzone będą na rynku polskim, czeskim i słowackim. Przygotowały je CIA Content Impact Agency, Practum Consulting, Veneo i Filmokracja.

Kampania potrwa do połowy lipca br. i obejmuje przede wszystkim reklamę w telewizji. 15-sekundowy spot podkreśla zalety promowanych drzwi - design, trwałość i bezpieczeństwo.

W ramach kampanii telewizyjnej zaplanowano działania z zakresu lokowania produktów. Spoty pokazywane będą w ponad 20 kanałach telewizyjnych - HGTV i inne z Grupy TVN, AXN, FOX, MTV oraz na stacjach komediowych, przyrodniczych i filmowych.

Komunikację uzupełniają aktywności w internecie (strony w kilku wersjach językowych, reklamy), działania kontentowe (blog), współpraca z blogerami, działania social media oraz public relations.

Równolegle kampania obejmie punkty sprzedaży. Pojawią się w nich nowe elementy wizualne i oznaczenia drzwi z Top Kolekcji. Trafią tam również nowe katalogi obejmujące kompletną ofertę Porta Drzwi oraz katalogi dedykowane promowanym modelom.

Kampanię przygotowała agencja CIA Content Impact Agency, która odpowiada za strategię, produkcję i redakcję treści, kreację materiałów reklamowych oraz planowanie i zakup mediów. Firma współpracowała z domem produkcyjnym Filmokracja Michał Bisaga.

Za przygotowanie stron internetowych kampanii odpowiadała agencja Veneo. Działania PR i kontakty z blogerami w imieniu Porta koordynuje agencja Practum Consulting.

Autor:jd

Więcej informacji:Porta

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas