Reklama2019-10-24
0

POT chce promować polską turystykę i pielgrzymki w Brazylii

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Polska Organizacja Turystyczna zaprasza agencje do składania ofert na promocję polskich produktów turystycznych w brazylijskich mediach branżowych i przemysłu pielgrzymkowego.

Celem zaplanowanych działań jest budowanie świadomości najważniejszych polskich produktów turystycznych wśród brazylijskiej branży turystycznej, a w perspektywie długoterminowej, wzrost przyjazdów turystycznych z Brazylii. Będą one skierowane do lokalnej branży turystycznej (touroperatorzy, agenci, stowarzyszenia organizujące wyjazdy pielgrzymkowe).

Chodzi o pokazanie Polski jako atrakcyjnej destynacji turystycznej dla brazylijskich turystów, połączenia historii z nowoczesnością itp. W kampanii ma być pokazane również to, że Polska jako kraj katolicki, ojczyzna Papieża Jana Pawła II, jest również atrakcyjną destynacją pielgrzymkową.

Działania reklamowe mają obejmować prasę branżową, newslettery i press release, media społecznościowe.

Kampania będzie realizowana od dnia zawarcia umowy do 20 grudnia br. Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 30 października.

 

 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas