Reklama2014-12-17
2

Power TV i Adventure HD w ofercie TVN Media. W planach trzeci kanał

Michał Winnicki Entertainment, nadawca stacji Power TV i Adventure HD, od 2015 roku rozpocznie współpracę z brokerem TVN Media. Spółka w przyszłym roku planuje też uruchomienie nowego kanału tematycznego.

Dotąd reklamy w muzyczno-rozrywkowej stacji Power TV sprzedawały Atmedia, ale spółka ta wkrótce zostanie zlikwidowana (więcej na ten temat). - Z dużym smutkiem przyjąłem informację o zakończeniu działalności firmy Atmedia w Polsce. Współpraca z nią przebiegała perfekcyjnie - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Winnicki.

W celu znalezienia nowego brokera Winnicki prowadził rozmowy z TVN Media i Polsat Media. Wybrał tę pierwszą firmę.  - Oferta TVN Media okazała się najbardziej elastyczna, kompleksowa i bezpieczna dla mojej firmy. Spółka ta ma też mnie wspierać w staraniach o możliwość nadawania na multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej - dodaje.

Stacje nadawcy trafią do oferty Premium TV. TVN Media sprzedawać będzie czas reklamowy kanału Power TV, natomiast w przypadku dokumentalnego kanału Adventure HD będzie odpowiadać za pozyskiwanie sponsorów. Stacja ta nie nadaje bowiem obecnie reklam.

- W 2015 roku planujemy uruchomić trzeci kanał, kierowany do jeszcze innej grupy docelowej. Nie wykluczam, że w nim reklamy będą obecne - mówi Michał Winnicki. Szczegółów na razie nie zdradza.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w listopadzie br. średni udział Power TV w grupie komercyjnej wyniósł 0,08 proc. (dowiedz się więcej).

Oferta Premium TV jest częścią biura reklamy TVN Media i obejmuje 48 kanałów telewizyjnych. Ich udział w rynku w listopadzie br. w grupie 16-49 uplasował się na poziomie 24,3 proc.

Autor:Patryk Pallus

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas