Reklama2015-03-11
3

„Powrót do przyszłości” i „Podróże Pana Kleksa” w reklamie sklepów Decathlon (wideo)

Sieć sklepów Decathlon ruszyła z nową odsłoną kampanii reklamowej. Działania przygotowane przez K2, K2 Media i Lowe Media promują buty do biegania.

W obecnej kampanii wykorzystano znany z poprzedniego spotu format kreatywny „The Cathlons”, którego bohaterami jest grupa osób wspólnie spędzających aktywnie czas.

Nowa reklama prezentuje buty do biegania Ekiden One marki Kalenji, przekonując, że dzięki nim można wybiec w przyszłość. Scenariusz jest ukłonem w stronę fanów science-fiction - poprzez nawiązanie do filmu „Powrót do przyszłości”. W klipie wykorzystano też motyw muzyczny z „Podróży Pana Kleksa”.

W ramach kampanii spot w wersji 30- i 15-sekundowej jest emitowany w wybranych stacjach telewizyjnych i serwisach internetowych.

Autorem koncepcji kreatywnej oraz producentem spotu jest agencja K2. Za zakup czasu reklamowego w telewizji odpowiada dom mediowy Lowe Media, a powierzchni reklamowych w internecie - K2 Media.

Autor:bg

Więcej informacji:Decathlon

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas