Pod hasłem „Poznaj źródło swojej siły” rozpoczęła się komunikacja wprowadzająca nowe pozycjonowanie marki kosmetycznej Vichy (należącej do L’Oreal Polska). Za działania reklamowe odpowiadają agencje TBWA, Newcast, Hypermedia, Zenithoptimedia, Value Media i New Look.
W nowej komunikacji marka Vichy podkreśla, że wykorzystuje dobroczynne właściwości wody termalnej i wiedzę farmaceutyczną, aby wzmacniać skórę, dawać poczucie pewności i wspierać wewnętrzną siłę współczesnych kobiet.
- Nasze dermokosmetyki, dzięki szerokiej gamie produktów dostosowanych do różnych rodzajów skóry, są dedykowane wszystkim kobietom. Wiemy jednak z badań, że nasze klientki to silne i świadome siebie kobiety, które znają źródło swojej siły i wiedzą, jak je pielęgnować, dbając o zdrowy wygląd skóry - mówi Magdalena Kosińska, dyrektor marketingu Vichy. - Silna skóra i zdrowy wygląd dodają pewności i pomagają kobietom w budowaniu wewnętrznej siły. Rolą Vichy jest wspieranie tej siły.
W ramach kampanii marka Vichy prowadzić będzie działania we wszystkich kanałach komunikacji oraz w aptekach. Już ruszyła emisja nowego spotu w kinach, a w internecie startuje strona internetowa twojezrodlosily.vichy.pl oraz konkurs pod hasłem „Razem z Vichy pokaż źródło Twojej siły”, w którym marka zaprasza konsumentki do opowiedzenia o źródłach wewnętrznej siły.
Nowa komunikacja Vichy powstała we współpracy zespołu marki z agencjami: TBWA (kreacja reklam pozainternetowych), Newcast (kreacja online), Hypermedia (landing page i obsługa aktywacji w internecie), ZenithOptimedia (zakup mediów internetowych), Value Media (zakup mediów w internecie) i New Look (obsługa eventów w centrach handlowych). Spotkanie prasowe zorganizowała agencja Roots PR.