PR2018-12-05
1

PR Calling ma nową identyfikację wizualną. Stawia na innowacyjne firmy

Z początkiem grudnia agencja PR Calling przeszła proces całkowitego rebrandingu, który objął m.in. identyfikację wizualną oraz stronę internetową - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zmianie uległo także pozycjonowanie firmy – PR Calling to agencja, która specjalizuje się w obsłudze firm napędzanych innowacjami.

Nowa identyfikacja wizualna PR Calling jest ściśle związana ze zmianą strategii i pozycjonowania agencji, która obecnie obsługuje nie tylko startupy, ale i firmy z szeroko pojętego obszaru technologii.

Rebranding objął wszystkie elementy identyfikacji wizualnej  – powstał nowy logotyp, zmienione zostały kolory firmowe oraz została uruchomiona nowa strona internetowa.

– Rozszerzyliśmy ofertę, wzmocniliśmy zespół, a finalnie przeszliśmy całkowity rebranding. Dotychczasowe logo przestało spełniać swoją funkcję. Obecne jest znacznie pojemniejsze i doskonale prezentuje nas – jako agencję. Jesteśmy zgranym zespołem konsultantów, którzy zapewniają kompleksowe działania komunikacyjne, zgodne z obecnymi trendami, co jest odzwierciedlone w przyjętych kolorach: turkusie, błękicie i granacie oraz charakterystycznym symbolu w logotypie – otwartym dymku dialogu, którego zasięg jest nieograniczony – komentuje Katarzyna Dworzyńska, head of business PR Calling.

W ostatnim czasie agencja PR Calling wygrała przetarg na obsługę państwowego programu GovTech Polska. Ponadto, do grona klientów w ostatnich tygodniach dołączyła platforma zakupowa arena.pl oraz broker usług kurierskich Sendit.

PR Calling obsługuje również dom mediowy Mindshare i iTaxi.

Agencja powiększyła też zespół, do którego dołączyły Marta Zalewska (senior PR & communication consultant), Aleksandra Kołakowska (junior PR & communication consultant) oraz Aleksandra Jaskot (PR assistant).

Autor:jd

Więcej informacji:rebranding, PR Calling

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas