PR2020-10-01
0

PR Calling ze stałą obsługą Listonic

Do grona stałych klientów agencji PR Calling dołącza aplikacja zakupowa Listonic.

Po współpracy projektowej, agencja PR Calling odpowiada za działania komunikacyjne Listonic w ramach obsługi stałej.

Agencja odpowiada za relacje z dziennikarzami, content marketing, pozycjonowanie eksperckie przedstawicieli Listonic w kluczowych mediach oraz bieżący consulting w zakresie szeroko rozumianej komunikacji.

– Współpracowaliśmy z Listonic przy okazji komunikacji raportów „Sieci handlowe 2019” i „Trendy konsumenckie 2020”. W trakcie 3 miesięcy trwania projektu uzyskaliśmy wyniki, dzięki którym Listonic zdecydował oddać w nasze ręce znacznie większy obszar do komunikacji. Powrót klienta zadowolonego z obsługi cieszy podwójnie - mówi Katarzyna Dworzyńska, head of business PR Calling.

Po stronie PR Calling za obsługę klienta odpowiada zespół zarządzany przez Martę Tyszer, PR & communication manager.

Autor:jd

Więcej informacji:PR Calling, Listonic

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas