Agencja PR Hub zajmie się obsługą komunikacyjną projektu Uniwersytetu Warszawskiego EIT Food RIS Fellowships na 17 rynkach europejskich.
EIT Food RIS Fellowships to program aktywizujący studentów, absolwentów i doktorantów, który ma na celu rozwój innowacji w przemyśle spożywczym przez młode talenty z 28 rynków Europy.
Kampania prowadzona przez PR Hub ma na celu rekrutację 40 najlepszych studentów i absolwentów z 28 krajów na płatne staże odbywające się ramach projektu EIT Food RIS Fellowships. Działania zaplanowano w social mediach i na portalach specjalistycznych.
Współpraca została nawiązana w wyniku konkursu ofert.
Projekt EIT Food RIS Fellowships prowadzony jest przez Uniwersytet Warszawski, a jego partnerami są: Fundacja AZTI (Hiszpania), PepsiCo (Wielka Brytania), Puratos (Belgia), Maspex (Polska), NapiFeryn Biotech (Polska), Agricolus (Włochy) oraz dwa oddziały EIT Food – CLC North-East i CLC South.