PR2018-06-07
6

PR Hub zastąpiło agencję Michael Bridge Communication

Emilia HahnEmilia Hahn

W miejsce dotychczas działającej agencji Michael Bridge Communication powstała platforma PR Hub, która ma zrzeszać specjalistów ds. komunikacji oraz niezależnych ekspertów z różnych dziedzin. Jej i założycielką i prezesem jest Emilia Hahn, która do tej pory była szefową agencji Michael Bridge Communication.

- Kompetencje Michael Bridge Communication zostają przejęte przez komórkę nowej organizacji odpowiedzialną za projekty z zakresu public relations. Dodatkowo PR Hub jest w procesie tworzenia w struktur odpowiedzialnych za pozostałe obszary działalności agencji m.in. public affairs, budowanie strategii, CSR itd. - wyjaśnia Emilia Hahn w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.

Dodaje, że decyzja o stworzeniu PR Hub wynika z wnikliwej obserwacji zmieniającego się rynku i trendów związanych z ogromną potrzebą ekspertyzy w prowadzonych projektach. - Zdecydowaliśmy się na zbudowanie eksperckiej platformy dyskusji, wymiany myśli i know-how, która będzie miała realny wpływ na debatę publiczną. PR Hub jako organizacja nie będzie się skupiać wyłącznie na realizacji projektów dla klientów, będzie także wraz z zespołem niezależnych ekspertów i organizacji pozarządowych prowadzić własne, niezależne inicjatywy edukacyjno-informacyjne - opisuje.

Zarząd PR Hub zapowiada dalsze zmiany prowadzące do powstania Grupy PR Hub, do której należeć będą marki, pod którymi prowadzone są projekty doradcze w obszarach komunikacji korporacyjnej i produktowej, kampanii społecznych, komunikacji kryzysowej, CSR oraz public affairs.

Zespół PR Hub liczy obecnie 12 osób. Firma specjalizuje się w projektach edukacyjnych, zdrowotnych i żywieniowych oraz z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Duża część działań kierowana jest do zróżnicowanych grup interesariuszy z obszaru dietetyki i żywienia człowieka.

Autor:bg

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas