PR2017-12-05
0

Pracownia Szumu wypromuje 13. edycję festiwalu Audioriver

Agencja Pracowania Szumu odpowiada za działania komunikacyjno-promocyjne 13. edycji festiwalu muzyki elektronicznej Audioriver. Strony nie informują o szczegółach współpracy.

Do zadań agencji należy realizacja nowej strategii komunikacji i promocji wydarzenia we współpracy z organizatorem, komunikacja z patronami medialnymi, działania media relations wokół wszystkich punktów programu oraz obsługa biura prasowego. Dodatkowo agencja będzie wspierać klienta w pracy nad koncepcjami działań kreatywnych z partnerami i sponsorami.

Z ramienia Pracowni Szumu za współpracę odpowiadać będą Piotr Partyka i Katarzyna Sobala.

Strony nie informują o szczegółach zawartej umowy.

Przyszłoroczna edycja festiwalu Audioriver odbędzie się w dniach 27-29 lipca w Płocku. jego organizatorem jest warszawska fundacja Jest Akcja!. W październiku tego roku szefową PR i marketingu festiwalu z ramienia organizatora została Marta Berto.

Autor:jd

Więcej informacji:Audioriver, Pracownia Szumu

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas