Reklama2021-08-17
2

Tadeusz Drozda w spocie Pracuj.pl zapewnia, że „każde doświadczenie ma znaczenie” (wideo)

W nowym spocie internetowym platformy Pracuj.pl występuje satyryk Tadeusz Drozda.

Spot z Tadeuszem Drozdą nawiązuje do stylistyki programu „Śmiechu warte”, który satyryk prowadził w TVP1 w latach 1994-2009. Przy czym w zabawnych filmikach prezentowane są niestandardowe umiejętności młodych pracowników, a Drozda opisuje ich sytuację na rynku pracy, z dystansem stosując korporacyjną nowomowę.

Ma to odzwierciedlać slogan „Każde doświadczenie ma znaczenie” oraz zachęcał młode osoby do przeglądania ofert na Pracuj.pl.

 

Akcja z udziałem Tadeusza Drozdy jest realizowana na YouTube, Instagramie, Facebooku i TikToku oraz w sieci Google, obejmuje też współpracę z influencerami, konkurs i działania na antenie newonce.radio.

Kampania powstała we współpracy z agencją Brasil. Za produkcję spotu odpowiadał dom produkcyjny Prime Time. Działania w social media prowadzi agencja More Bananas, a współpracą influencerską na TikToku zajmuje się agencja Get Hero.

Według badania Mediapanel w marcu br. przeglądarkowa wersja Pracuj.pl zanotowała 3,05 mln użytkowników i 10,46 proc. zasięgu.

Od końcówki ub.r. firmę w zakresie content marketingu obsługuje agencja They.pl. Natomiast w styczniu br. ruszyła ATL-owa kampania pod hasłem „W środowisku Pracuj.pl” z animowanymi zwierzętami w rolach głównych.

Autor:tw

Więcej informacji:Pracuj.pl, praca, Tadeusz Drozda

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas