Telewizja 2015-03-25
12

Prawie 7 mln widzów „Rancza”. TVP1 zyskała oglądających i miażdży konkurencję

Pierwsze trzy odcinki dziewiątej serii „Rancza” zgromadziły średnio aż 6,9 mln widzów, blisko o 600 tys. więcej niż śledziło poprzednią edycję produkcji rok temu. TVP1 w czasie nadawania serialu ma blisko cztery razy więcej widzów niż Polsat czy TVN.

Dziewiąta seria „Rancza” po trzech pierwszych tygodniach emisji miała średnio 6,85 mln widzów, co przełożyło się na 38,30 proc. udziału TVP1 wśród wszystkich widzów oraz 29,24 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl. Serial oglądać można w niedziele o godz. 20.25 począwszy od 8 marca br.

W analizowanym okresie największą widownię zgromadził drugi odcinek serii, który oglądało 7 mln osób.

Widownia „Rancza” odcinek po odcinku

Zobacz tabelę

W porównaniu do poprzedniej odsłony „Ranczo” zyskało niemal 600 tys. widzów. Emitowane rok temu pierwsze trzy odcinki ósmego sezonu produkcji oglądało bowiem średnio 6,30 mln widzów przy udziałach wynoszących odpowiednio 34,77 proc. oraz 27,23 proc. (więcej na ten temat).

Podczas emisji dziewiątej edycji komediowej produkcji TVP1 jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje Polsat, pokazujący w tym czasie koncert Perfectu i „Tylko muzykę”, co przekłada się na 10,38 proc. udziału. Dalej plasują się: TVN („Mamy Cię”; 10,25 proc.) i TVP2 (programy kabaretowe; 4,37 proc.). W grupie komercyjnej za TVP1 jest TVN, a Polsat jest trzeci.

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Zobacz tabelę

„Ranczo” to obyczajowo-komediowa opowieść o perypetiach mieszkańców małej podlaskiej wsi Wilkowyje. W obsadzie produkcji są m.in. Cezary Żak, Artur Barciś, Ilona Ostrowska i Paweł  Królikowski. Reżyserem jest Wojciech Adamczyk. Serial nadawany jest w  TVP1 od 2006 roku.

Autor: Patryk Pallus

Więcej informacji: Ranczo, serial TVP1

KOMENTARZE (12) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas