Reklama 2017-10-19
0

Prezentmarzeń zachęca do „wyłączenia jesieni” i wypróbowania niestandardowych aktywności

Pod hasłem „Wyłącz jesień” ruszyła kampania reklamowa należącej do firmy Emotivo marki Prezentmarzeń. Jej realizacją zajmuje się dział marketingu firmy.

Kampania skierowana jest do osób, które u których w czasie jesieni można zaobserwować spadek aktywności fizycznej i sezonowe obniżenie nastroju. Jej główny przekaz bazuje na zanegowaniu pasywnego spędzania czasu podczas chłodnych, ponurych dni i wzbudzeniu chęci do spróbowania nowych, niestandardowych aktywności, które ma w ofercie Prezentmarzeń.

Aktywacje obejmuje media społecznościowe oraz outdoor w postaci telebimów w wybranych galeriach handlowych na terenie Polski, gdzie marka Prezentmarzeń posiada punkty stacjonarne. Działania potrwają do końca listopada.

Za koncept kampanii i kreację odpowiada dział marketingu firmy Emotivo.

Autor: jd

Więcej informacji: Emotivo, Wyłącz jesień, Prezentmarzeń

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas