Reklama2022-06-01
12

Prezes mBanku na czele jury Effie Awards 2022

Cezary Stypułkowski, fot.mBankCezary Stypułkowski, fot.mBank

Cezary Stypułkowski, prezes zarządu mBanku, pokieruje pracami jury konkursu reklamowego Effie Awards 2022. Wręczenie nagród w konkursie odbędzie się podczas gali w listopadzie.

W skład jury Effie Awards 2022 weszło 190 ekspertek i ekspertów z branży marketingu i reklamy. 30 kategorii konkursowych zostało podzielonych na dwanaście grup, w ramach których pracować będzie gremium jurorskie.

Przewodniczącym jury został Cezary Stypułkowski, prezes zarządu mBanku.

- To dla mnie ogromna przyjemność, że mogę stanąć na czele Jury tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Poland. Czuję się wyróżniony tym bardziej, że jestem dopiero drugim przedstawicielem banku w tej roli w całej historii polskiej edycji. Banki jako dostawcy coraz bardziej wystandaryzowanych usług finansowych od lat stawiają na marketing i efektywną komunikację. Nasza aktywność w tej dziedzinie z roku na rok rośnie.  Dla mnie osobiście będzie to szansa, aby bliżej zapoznać się z rynkowymi trendami skutecznej komunikacji marketingowej także poza branżą bankową - podsumował Stypułkowski.

Cezary Stypułkowski, oprócz roli przewodniczącego Jury, będzie także przewodził obradom Grupy XI oceniającej rozwiązania marketingowe zgłoszone w kategorii Marketing & Business Solutions.

Ta współpraca jest dla nas ważna z kilku powodów. Przede wszystkim przedstawiciele marki mBank od wielu lat mają swój bezcenny wkład w dialog branżowy, prace nad Białą Księgą, a wreszcie nad projektem badań jednoźródłowych. Z perspektywy organizatora Effie Awards, które od dawna jest projektem daleko wykraczającym poza zmagania konkursowe, ważne jest budowanie relacji z partnerami wyznaczającymi kierunki na rynku komunikacji marketingowej. Dzięki temu, poprzez projekt Effie dajemy branży narzędzie edukacyjne, platformę wymiany doświadczeń, ścierania się poglądów i wyznaczania standardów marketingu. Niezmiernie cieszę się, że do grona przewodniczących dołączyła tak doświadczona i znamienita postać. Z dużą ciekawością będę wyczekiwał tegorocznych obrad. – powiedział Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Skład Jury Effie Awards 2022

W jury zasiadają reprezentanci reklamodawców w randze prezesów, dyrektorów marketingu oraz brand managerów, a także przedstawiciele mediów, agencji komunikacyjnych, pracownicy instytutów badawczych i niezależni, branżowi eksperci. Ostatecznego wyboru składu jury, spośród ok. 300 kandydatur, dokonał Komitet Organizacyjny konkursu poprzez głosowanie online (wyłaniając short listę), a następnie w formie dyskusji. Po zatwierdzeniu ponad 190-osobowego składu, jurorzy zostali przydzieleni do poszczególnych grup jurorskich, którym przewodniczą:

Grupa I: Beverages – Alcohol, Beverages – Non-Alcohol, Food

Piotr Chęcielewski, marketing director beverages, Hortex

Grupa II: Medicines & Supplements, Silver, Beauty & Care

Adam Nitecki, General Manager Consumer Products Division Polska i Kraje Bałtyckie, L’Oreal

Grupa III: Gaming & Esport, Culture & Entertainment, Young Audience

Jakub Kossut, CEO, MediaCom

Grupa IV: B2B, Finance, Service

Jerzy Hołub, CMO, Mastercard

Grupa V: Consumer Goods, Green Solutions, Mobility

Michał Kazimierczak, Strategy Director & Partner, Grupa Heart&Brain

Grupa VI: COMMERCE, RETAIL

Katarzyna Piwowarczyk, Marketing Director, IKEA

Grupa VII: LAUNCH/RELAUNCH, LONG TERM

Jacek Bielarz, Marketing Director Food, Grupa    Maspex

Grupa VIII: PR & EMPLOYER BRANDING, PARTNERSHIP, SMART BUDGET

Michał Rutkowski, Dyrektor Zarządzający, K2 Create

Grupa: ESG INFLUENCE, EQUALITY, NON-PROFIT&PUBLIC SERVICE

Dorota Natalia Haller, Marketing, Communications and E-commerce Director (CMO), Huawei Consumer Business Group

Grupa X: BRAND EXPERIENCE, BRANDED CONTENT, SOCIAL MEDIA DRIVEN

Adam Nowakowski, Creative Agency Partner, Meta

Grupa XI: MARKETING & BUSINESS SOLUTIONS

Cezary Stypułkowski, Prezes Zarządu, mBank

Grupa XII: REACT & DEFEND

Agnieszka Gozdek, Strategy Director & Partner, 180heartbeats Jung v. Matt

Zainteresowani wzięciem udziału w konkursie mają w sumie 4 terminy na zgłaszanie projektów do rywalizacji. Pierwszy minął 16 maja, drugi mija 6 czerwca, trzeci - 27 czerwca, czwarty - 11 lipca br. Gala odbędzie się 8 listopada br.

Organizatorem konkursu Effie Awards jest Stowarzyszenie Komunikacji marketingowej SAR.

W ubiegłej edycji Effie Awards Poland przyznało 58 nagród - 27 brązowych, 25 srebrnych oraz 6 złotych. Najbardziej efektywną agencją  reklamową została McCann Poland, domem mediowym Starcom, a marketerami ex aequo Grupa Maspex i McDonald’s. Dziewięć nagród Effie odebrała agencja Starcom, siedem Performics, po sześć zdobyły McCann Poland i VMLY&R Poland. Nie przyznano nagrody Grand Prix.

Autor:jd

KOMENTARZE(12)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas