Reklama 2018-06-28
1

Problemy z kurierem w reklamie CashBill (wideo)

Ruszyła kampania wizerunkowa operatora płatności internetowych CashBill. Akcję pod hasłem „Następnym razem wybierz CashBill" przygotowały Dziadek do Orzechów, Novem oraz Only Only.

Główną osią kampanii są dwa 30-sekundowe spoty wideo. Pokazują popularne sytuacje, jakich doświadczają klienci w kontakcie z kurierem przywożącym paczkę. Często okazuje się, że kurier nie ma wydać reszty lub z braku pełnej kwoty do zapłacenia, przesyłka wraca spod domu klienta do sortowni, skąd trzeba ją odebrać samodzielnie.

 

Spoty kierowane są do do właścicieli sklepów internetowych, a emitowane w mediach społecznościowych. Kampania będzie wsparta działaniami sprzedażowymi w displayu, social media, przez mailing oraz remarketing.

Za kreację kampanii odpowiada krakowska agencja Dziadek do orzechów. Spoty wideo wyprodukował dom produkcyjny Only Only, a wyreżyserowała Monika Kmita. Zakup mediów powierzono domowi mediowemu Novem.

Autor: jd

Więcej informacji: CashBill

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas