Reklama2007-08-15
0

Procter & Gamble najlepszym, Toyota najgorszym reklamodawcą

Stowarzyszenie Parents Television Council (PTC) uznało firmęProcter & Gamble za najlepszego telewizyjnego reklamodawcę.

PTC co roku opracowuje raport, w którym zamieszcza rankingreklamodowców oparty na tym jak często sponsorują oni rodzinneprogramy telewizyjne w porównaniu do programów zawierającychprzemoc czy profanację.

Za Procter & Gamble na liście najlepszych reklamodawcówznalazły się kolejno następujące firmy: Walt Disney Co., Ford,Unilever, Viacom, McDonald's, Johnson & Johnson,Schering-Plough, Coca-Cola oraz General Mills.

Tymczasem za najgorszego reklamodawcę PTC uznało firmę Toyota,za którą uplasowały się: General Motors, Limited Brands, PaylessSource, Vonage, Volkswagen, Allied Domecq Quick ServiceRestaurants, Reckitt Benckiser, GEICO oraz Bayer Corp.

Autor:

Więcej informacji:Procter & Gamble, Toyota

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas