Reklama2017-02-03
0

Procter&Gamble zapowiada przegląd ofert domów mediowych

Koncern Procter&Gamble planuje przegląd zasad współpracy z pracującymi dla niego domami mediowymi. Szykuje też przetargi mediowe m.in. w Wielkiej Brytanii, Irlandii i czterech innych krajach europejskich.

Informacja o planowanych przeglądach obsługi mediowej zostały ujawnione na kilka dni po tym, jak Marc Pritchard, chief brand officer w P&G, wezwał reklamodawców do debaty na temat przejrzystości współpracy z agencjami mediowymi. Jego zdaniem obecnie wykorzystywany model zakupu mediów przez domy mediowe jest skomplikowany, nieprzejrzysty i nieefektywny, dlatego trzeba zweryfikować zasadność korzystania z takiego systemu zakupu.

Pritchard zapowiedział też, że w niedalekiej przyszłości P&G będzie pracować z tymi agencjami mediowymi, które zaakceptują wymagania koncernu co do transparentności i zgodzą się na kontrolę dokonywanych transakcji zakupu mediów.

Zaplanowany przegląd obsługi mediowej ma ruszyć prawdopodobnie w marcu.

W Polsce planowaniem i zakupem mediów dla P&G zajmuje się Mediacom Warszawa.

Autor:bg

Więcej informacji:Procter&Gamble, dom mediowy

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas