Reklama2016-01-14
0

Procter & Gamble wybiera agencję reklamową do globalnej obsługi Fairy

Koncern Procter & Gamble rozpoczął przetarg na globalną obsługę kreatywną marki produktów do mycia naczyń Fairy. Dotychczas zajmowały się tym agencje Publicis Worldwide i Grey Group.

O obsługę walczą właśnie Publicis Worldwide i Grey Group. Publicis odpowiadał dotychczas za obsługę reklamową Fairy w USA, a Grey - na pozostałych rynkach na świecie.

Obecny przegląd jest częścią zmian, jakie w zakresie współpracy z agencjami reklamowymi P&G ogłosiło wiosną ub.r., informując, że redukuje wydatki reklamowe i ogranicza liczbę firm marketingowych, z którymi współpracuje . W lipcu ub.r. liczba agencji pracujących dla tego koncernu została zmniejszona o 40 proc. w skali globalnej. Ma to doprowadzić do obniżenia kosztów.

Na zmianach zyskała agencja Grey, która w maju ub.r. rozpoczęła obsługę reklamową marek Venus i Braun oraz innych produktów P&G do golenia (wcześniej pracowała już dla Gillette).

Latem ub.r. Procter&Gamble sprzedał ponad 40 swoich brandów kosmetycznych (m.in. Max Factor, Wella) koncernowi Coty.

W Polsce marka Fairy reklamowo obsługiwana jest przez Grey Group Polska.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas