Telewizja2017-10-16
22

Program Bartłomieja Misiewicza w TV Republika jeszcze w tym roku? „Wolimy, żeby pewne emocje wokół niego wystygły”

Bartłomiej Misiewicz / fot. MONBartłomiej Misiewicz / fot. MON

Program o obronności byłego rzecznika MON Bartłomieja Misiewicza może zadebiutować w Telewizji Republika prawdopodobnie jeszcze w tym roku. - Wolimy, żeby pewne emocje wokół niego wystygły i wykorzystać w pełni jego wiedzę -  mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz, wiceprezes stacji.

Pierwsze doniesienia o tym, że były rzecznik Ministerstwa Obrony Narodowej, Bartłomiej Misiewicz, poprowadzi autorski program w Telewizji Republika, pojawiły się w maju tego roku. Audycja ma dotyczyć obronności i kwestii bezpieczeństwa kraju.

- Program Bartłomieja Misiewicza jest cały czas przygotowywany. Nie chcieliśmy z nim startować w pewnym stanie niegotowości. Wolimy, żeby pewne emocje wokół niego wystygły i wykorzystać w pełni jego wiedzę. Szum wokół pana Bartłomieja Misiewicza osiągnął już poziom paranoi, każde jego pojawienie się publicznie jest w mediach odnotowane. On ma ogromną wiedzę, jeśli chodzi o sprawy bezpieczeństwa i jako dziennikarze chcemy go do tego wykorzystać - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz.

Wiceprezes Telewizji Republika nie odpowiedział jednoznacznie na nasze pytanie o termin premiery programu, zaznaczył jedynie, że prace nad całą ramówką stacji mają zakończyć się w tym roku.

- Całą ramówkę chcemy zakończyć do końca roku. Trudno powiedzieć, kiedy ten program mógłby wystartować - uzależniamy to również od takich czynników jak dopracowanie oprawy formatu, dobór godziny emisji, gości, wydawców - tłumaczy Sakiewicz.

W czerwcu tego roku na antenie TV Republika zadebiutował inny program o obronności „Magazyn Wojskowy”, nad którym patronat objęła Polska Grupa Zbrojeniowa. Jego gospodarzem jest Michał Trześniewski, dziennikarz od dawna pracujący w stacji. 

Bartłomiej Misiewicz po utracie posady w Ministerstwie Obrony Narodowej po koniec maja br. zajął się świadczeniem usług doradczych w ramach założonej przez siebie firmy BBM.

Telewizja Republika w ostatnich dniach zaprezentowała nową identyfikację wizualna oraz jesienną ramówkę. Znalazły się w niej m.in. programy publicystyczne nastawione na kontakt z widzami, cykl dokumentalny Doroty Kani oraz cyk wywiadów o historii sztuki Marcina Bąka. Zarząd stacji zapowiedział również, że w długoterminowej perspektywie TV Republika chce wejść na multipleks oraz giełdę oraz zwiększyć dzienny zasięg nawet do miliona widzów dziennie.

Według danych Nielsen Nielsen Audience Measurement, we wrześniu br. Telewizja Republika miała 0,05 proc. udziałów w grupie ogólnej oraz 0,03 proc. w grupie komercyjnej 

Autor:jd

KOMENTARZE(22)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas