Reklama2018-10-23
1

Nowy program lojalnościowy Coffee Club zastąpi w Costa Coffee dotychczasowe karty i stempelki

Sieć kawiarni Costa Coffee wprowadziła program lojalnościowy Coffee Club, którego aplikacja pozwala na tworzenie spersonalizowanych promocji. Zastąpi on dotychczas stosowane karty i stempelki.

- Kto dziś lubi nosić w portfelu plastikowe karty programów lojalnościowych czy rabatowe? Przywykliśmy już, że wszystko możemy mieć w telefonie z pełnym dostępem za pomocą kilku kliknięć. Głównie dlatego postanowiliśmy zamienić tradycyjną kartę ze stempelkami na aplikację lojalnościową. Uczestnik programu ma w niej dostęp online m.in. do swojego konta, a w nim pełnej historii zakupów, informacji o zdobytych punktach i chyba najważniejsze - dedykowanych rabatów - wyjaśnia Karol Dragan, digital & loyalty project manager w Costa Coffee Polska.

Nowa platforma lojalnościowa Coffee Club obejmuje dotychczasowych użytkowników akcji lojalnościowych firmy i zebrane przez nich punkty.

Platforma analizuje aktywność użytkowników, dzięki czemu administratorzy mogą tworzyć promocje dedykowane wybranej grupie klientów. Akcje promocyjne mogą być dostosowywane do bieżących potrzeb, trendów jak i pojawiających się sezonowych okazji. System obsługujący program został zintegrowany z kasami fiskalnymi w kawiarniach, co ma gwarantować, że wszystkie punkty i rabaty zostaną naliczane prawidłowo.

Za opracowanie strategii i koncepcji biznesowej programu oraz jego bieżącą obsługę odpowiada Motivation Direct. Ideo zaprojektowało i wdrożyło platformę do zarządzania programem lojalnościowym. Odpowiada także za utrzymanie i rozbudowę projektu od strony technologicznej.

Costa Coffee ma w Polsce ponad 150 kawiarni. Działa w 30 krajach i posiada 3 tysiące punktów, z czego blisko połowa znajduje się w Wielkiej Brytanii, w której sieć powstała.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas